tirsdag 29. mai 2012

Blogg-basar hos Bøker og bokhyller


For de som enda ikke har fått det med seg så arrangerer Berit på bloggen Bøker og bokhyller blogg-basar i disse dager. Her kan du vinne ulike bokrelaterte premier og det er til og med trøstepremier til noen av oss:-) Trekningen er 10.juni, så det er fortsatt tid til å være med.

Jeg håper ellers alle har hatt en god pinsehelg i finværet (for de fleste). Jeg har hatt det strålende på hyttetur med god mat, drikke og bøker:-)  Jeg har et par bøker jeg skulle anmeldt, men er ikke helt i humør til det akkurat i dag ihvertfall, men satser på at det kommer snart. Heldigvis er jeg derimot i lesehumør for tiden:-)

1 kommentar:

  1. En nydelig Pinsehelg her og. Og for et deilig vær vi fikk! Akkurat riktig til å kose med en bok i en god stol på terrassen :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)