mandag 3. oktober 2011

Noe å glede seg til i oktober

I begynnelsen av året laget jeg en liste inndelt i månedene der jeg fylte ut ulike ting innenfor litteratur-, TV- og filmverdenen som jeg og sikkert mange andre ser frem mot. Jeg har ikke vært flink til å følge opp og oppdatere listen, men det er bedre sent enn aldri:-) Derfor kommer en liten månedlig oversikt nå på slutten av året.

Her er noe av det jeg gleder meg til i denne måneden:

2. Dexter er tilbake i sin sjette sesong på Showtime! (Når kommer den på norsk tv?)
7. Filmatiseringen av bestselgeren Barnepiken (The Help) kommer på norsk kino
14. Nyinnspillingen av De tre musketerer med bl.a Mads Mikkelsen kommer på norsk kino (det må vel bli god underholdning)
17. HBO-miniserien Mildred Pierce begynner på Canal + (for de som er heldig og har de kanalene)
28. Remake av Footloose kommer på norsk kino (jeg er veldig glad i dansefilmer:-)

Både siste bok i serien om Percy Jackson og fjerde bok i Gone-serien kommer på norsk i løpet av oktober, men har ikke funnet en dato enda. For de som har Canal +, så skal de sende Mad Men fra begynnelsen av fra 17. oktober. Noen andre som gleder seg til noe spesielt? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)