torsdag 9. juni 2011

Boktema A-Å #L

Boktema fra A-Å er en ukentlig oppdatering på din bokfavoritt på hver bokstav i alfabetet hos Anettes Bokboble.

Denne uken er det bokstaven L som skal til pers og denne gangen var valget ganske enkelt. Favoritten min på L er La den rette komme in av John Avjide Lindqvist. Det var den første vampyrboken jeg leste og jeg tror også det er den mest fascinerende. Beskrivelsen i boken av å bli en vampyr er både fantastisk og ekkel og selve historien er gripende og på de fleste måter realistisk om ensomhet og annerledeshet.

5 kommentarer:

  1. Denne har jeg ikke lest men så er jeg heller ikke noen vampyr-fan. Noe som egentlig er litt rart siden jeg bare elsker fantasy :-)

    SvarSlett
  2. Denne boken har jeg ikke turt å prøve meg på, den høres bra ut men det er allikevel temaer i boken som gjør at jeg ikke orker å lese den.

    SvarSlett
  3. Vampyrer er "hot" for tiden, men ikke helt min greie, selv om det sikkert er spennende lesning.

    SvarSlett
  4. Jeg så filmen forrige helg, og syntes den var utrolig bra! Blottet for alle Hollywood klisjeer, og med få filmeffekter var dette en film etter min smak. Nå som jeg vet at den faktisk var basert på en bok så fikk jeg veldig lyst til å lese den :)

    SvarSlett
  5. Åh, denne boken blir nok hakket for skummel for meg. Men mannen min har lest flere av Lindqvists bøker og syns de er kjempebra! Godt valg :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)