torsdag 19. januar 2012

Boktema hos Anette


Hver uke har velger Anette ut et tema som hun oppfordrer oss andre bloggere til å  blogge om sammen med henne. Denne uken er det "denne boken gleder jeg meg til å lese i år".

Jeg er veldig nysgjerrig på mange nye serier og bøker og gleder meg også til mange oppfølgere i 2012. En av de bøkene jeg er mest spent på er Mørk engel av Laini Taylor som kommer i starten av februar. Jeg har lest sterke lovord om denne hos flere bloggere. Jeg kan også nevne Journal 64 av Jussi Adler-Olsen, og den neste boken i Matched-serien av Ally Condie på norsk og Deadlocked, den neste boken om Sookie Stackhouse av Charlaine Harris.



Ellers er det jeg gleder meg mest til i år ikke en bok, men en film basert på en bok. Jeg snakker om The Hunger Games-filmen som har premiere i mars!:-)


Nå har jeg opprettet konto hos bloggurat: http://bloggurat.net/minblogg/registrere/cf5df56cf6758c449cbab9fa62147a757dc90fd3

11 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også til Mørk Engel! Selv om jeg har lest den på engelsk,så kommer jeg til å sluke den på norsk også :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, nå gleder jeg meg enda mer. Håper jeg blir like begeistret som deg.

      Slett
  2. Laini Taylor står også på min skal-lese liste :-) Og jeg gleder meg til Hunger games filmen!

    SvarSlett
  3. Jaaaaaa, jeg gleder meg sånn til THG filmen kommer :) Jeg er spent på om du kommer til å like Mørkets Engel.

    SvarSlett
    Svar
    1. Er veldig spent selv og! Håper ikke THG blir et digert antiklimaks:-)

      Slett
  4. Skal lese Hunger game boka, gleder meg også til filmen:)Høres ut som en bra bok. Nok en bok som må på listen min idag, alt for mye brae lesetips idag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Misunner deg som ikke har lest den enda:-) Ja, det er et luksusproblem med alle de gode boktipsene.

      Slett
  5. Har også lyst å lese den boka(Ønskemesterens datter).
    Samt Crossed:)

    SvarSlett
  6. Spennende! Denne boken står definitivt på min leseliste også :)

    SvarSlett
  7. Høres meget spennende ut! Har satt den på listen over bøker å lese :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)