onsdag 21. september 2011

Noe å glede seg til

Jeg har laget en side her på bloggen med ting å glede seg til i 2011. Jeg har vært dårlig på å oppdatere den, men her om dagen fylte jeg på litt og har planer om å fortsette med det. Det er selvfølgelig mye annet som skjer, men det er et utvalg av det jeg er opptatt av. Her er noe å glede seg til i resten av september. I tillegg begynte Glee sesong 3 igjen i går på Fox (i natt norsk tid) og Pretties av Scott Westerfeld kom på norsk. Noen andre som gleder seg til noe spesielt?


23. Amy Plum sin Våk over meg kommer på norsk (overnaturlig ungdomsbok)
23. Kong Curling har norsk kinopremiere
28. CSI sesong 10 kommer på DVD

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg veldig til den nye boken til Liza Marklund kommer ut i november. Den har jeg ventet på lenge.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)