tirsdag 2. april 2013

Noe å glede seg til i april

Vel overstått påske alle sammen. Jeg håper dere har hatt noen fine film- TV- eller leseopplevelser i ferien. Jeg har lest lite og sovnet fra påskekrimmen i sofakroken. Det må være all den solen jeg har fått på dagtid som gjør det, så skal ikke klage på det;-) Her er noe av det jeg ser frem mot i april og jeg håper nok en gang på bedre lesetider.

1. That Time I joined the Circus av J.J.Howard: YA-bok som blander sirkus, musikk og humor som ihvertfall pirrer min nysgjerrighet.

That Time I Joined the Circus



15. Pandemonium av Lauren Oliver: oppfølgeren til Delirium kommer på norsk. En god anledning for meg til å lese videre i serien kanskje?


PANDEMONIUM

20. Blod og gull av George R.R.Martin, del 2 av bok 3.


23. Dystopien Divergent av Veronica Roth kommer i norsk oversettelse.



Beina i gitaren av Sunniva Relling Berg: en slags frittstående oppfølger til samme forfatters Brageprisnominerte ungdomsbok Utfor som jeg har hørt mye bra om, og nå har skaffet meg.


Beina i gitaren

Film:
12.Warm Bodies, filmatisering av Isaac Mayes roman om zombier. På tide å lese denne nå!

TV:
1. Game of Thrones sesong 3 begynner igjen. Også tilgjengelig for oss nordmenn gjennom HBO Nordic.


Hva gleder du deg til i fine og forhåpentligvis vårlige april?

1 kommentar:

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)