torsdag 28. juni 2012

Boktema hos Anette



 

Hver uke velger Anette ut et tema som hun oppfordrer oss andre bloggere til å  blogge om sammen med henne. Denne gangen er det siste gangen før sommerferien og vi skal gi tips om vår favorittblogg utenfor Norge. Jeg må innrømme at jeg ikke leser særlig mange utenlandske blogger, men jeg håper jeg skal oppdage noen nå. Her er to av de jeg følger og liker veldig godt:


Lost in the Pages: denne bloggen er det sikkert flere av dere som kjenner. Dette er bloggen til Nina som tidligere var medblogger på Escape in a Book og nå har startet sin egen bokblogg. Hun hadde tidligere en blogg om livet i USA der hun bor, og som også inneholdt noen bokanmeldelser. Nina leser vanvittig mye og skriver fine omtaler og har månedlige konkurranser der du kan vinne en av hennes favorittbøker fra den måneden. Bloggen inneholder også et og annet innlegg om hennes andre store lidenskap pole dancing!


Eleusinian Mysteries er en blogg skrevet av en australsk jente som er stor Harry Potter fan. Denne har jeg oppdaget helt nylig, men liker den allerede godt. Siden jeg også er Potter-fan synes jeg det er kjekt å lese innlegg for Harry Potter-nerder:-) Hun skriver selvfølgelig også om andre bøker. Bare gå inne å se på den nydelige logoen så vil du også bli frelst;-)

5 kommentarer:

  1. Lost in the Pages var ukjent for meg, så takk for tipset. :)

    SvarSlett
  2. Flotte tips, tusen takk :)

    SvarSlett
  3. Flotte blogger du har valgt:) Besøker de begge:) Ha en herlig helg!:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)