onsdag 8. desember 2010

Noe å glede seg til i 2011

I år som i fjor (den gangen på min andre blogg) vil jeg lage en oversikt over bøker, tv-serier og filmer å glede seg til i året som kommer. Siden blir oppdatert etterhvert som jeg finner nye ting og forhåpentligvis tips fra dere som leser bloggen. Jeg synes ikke jeg foreløpig har funnet like mye å glede meg til i år som i fjor. Jeg gleder meg mest til site fil om Harry Potter og sesong 4 av True Blood. Noen som vet når den kommer?
Hva ser dere mest frem mot i året som kommer?

Januar:
Februar:
? Nye episoder av Glee kommer visst ikke før i februar
11. Jeg reiser alene, ny film om Jarle Klepp
Mars:
April:
2. Plague av Michael Grant, fjerde bok i Gone-serien
? The Gathering av Kelley Armstrong, ny triologi  i The Darkest Powers-universet
Mai:
3. Illusions av Aprilynne Pike, tredje bok i Wings-serien
26. Dead Reckoning, bok nr 11 om Sookie Stackhouse
Juni:
Juli:
15. Harry Potter and the Deathly Hallows del 2, siste film
August:
26. Hodejegerne, filmatiseringen av Jo Nesbøs bok har premiere
September:
Oktober:
November:
Desember:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)