søndag 5. desember 2010

Bytte bøker?

Nok en gang inspirert av Ladybug vil jeg også lage en side hvor jeg legger ut bøker jeg ønsker å bytte bort med andre boklesere der ute. Jeg er egentlig ganske eiesyk når det kommer til bøker, men synes det er en god ide med gjenbruk og å motta bøker dere andre har lest. Jeg har ikke så mange foreløpig, men regner med at det kommer flere etterhvert som jeg leser bøkene i bokhyllen min og jeg får pakket ordentlig ut etter flytting. Her er de jeg har i denne omgang.

Norske:
Nattsøsteren - Unni Lindell (innbundet)
Orkestergraven - Unni Lindell (pocket)
Bienes hemmelige liv - Sue Monk Kidd (pocket)
Sirenenes sang - Val McDermid (innbundet)

Engelske:
To Kill a Mockingbird - Harper Lee (pocket)
Catching Fire - Suzanne Collins (pocket)
Genesis - Bernard Beckett (innbundet)

Trykk på lenken under og fyll ut skjemaet, hvilke bøker du vil ha og hva du vil bytte med.

Ta kontakt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)