søndag 11. desember 2011

Adventsquiz del 3

Som lovet blir det adventskonkurranse her inne de fire søndagene i advent. Jeg håper så mange som mulig blir med. For å delta må du svare på et spørsmål og sende inn svaret via skjema nederst i posten. Legg også igjen en kommentar på posten for sikkerhets skyld og skriv gjerne hva du synes om konkurransen, om spørsmålet var lett eller vanskelig og lignende. Jeg synes ellers det er veldig hyggelig hvis du vil nevne konkurransen på egen blogg, Twitter eller annet. Lykke til!


Jeg fikk en del flere svar denne gangen, så tenker det var litt lettere med hint enn anagram. Neste uke blir det kanskje en dobbel oppgave:-) Også denne gangen får du en ekstra sjanse til å vinne hvis du også klarer å gjette tittelen på boken det er bilde av. Her kommer tre hint om forfatteren som står bak denne ukens bokpremie:


1. Har skrevet en av historiene i antologien Prom Nights From Hell
2. Har tidligere skrevet historisk fiksjon og en YA-serie med en tittel som får deg til å tenke på katter.
3. Her er bilde av tekst fra ukens premie:



Send svaret ditt innen neste lørdag kl 00 på dette skjemaet.

Svaret på forrige ukes konkurranse var Siri Hustvedt og boken var What I Loved. Vinneren er trukket og det ble Nora fra Kasiopeiias bøker. Gratulerer!

 

3 kommentarer:

  1. What I Loved er så fantastisk bra! Jeg syntes den var god da jeg leste den, og nå er det lenge siden, men jeg tenker stadig vekk på denne boka.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)