søndag 1. juli 2012

Noe å glede seg til i juli

Juli har såvidt startet og sommeren er allerede godt i gang. Juli er vel ikke kjent som den måneden det gis ut flest bøker, men det kan være en høytid for kinofilmer. Her er noe å glede seg til:

11. The Amazing Spider-Man, ny film om Spiderman. Jeg har ikke fått med meg at det skulle komme en ny film om Spider-Man som ikke har tilknytning til de som har kommet de siste årene. Jeg håper denne er bedre:-)



25. The Dark Knight Rises, ny film om Batman, har kinopremiere
The Dark Knight Rises int. pl

Dragenes dronning, del to av bok to i George R.R.Martin sin serie En sang om is og ild kommer også denne måneden.

A Clash of Kings (A Song of Ice and Fire, #2)

Har du noe spesielt du gleder deg til i juli?

1 kommentar:

  1. Må si jeg har dårlig oversikt hva som kommer ut i Juli:) Men jeg skal ihvertfall dra å se Istid 4 filmen på kino:)Gleder meg!:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)