søndag 17. april 2011

En smakebit på søndag - Mitt bankande hjarte

Denne ukens En smakebit på søndag er en bok jeg skal blogge om for bokbloggturneen et par uker etter påske, og som jeg skal begynne på i dag. Smakebiten blir derfor for meg også:-) Mitt bankande hjarte av Alf Kjetil Walgermo handler om Amanda på 14 som er forelsket i David. Samtidig har hun en alvorlig hjertesykdom som truer med å ta fra henne alt.

"Dagen etter kjende eg meg tullete i hovudet. Eg hadde kjempelyst til å besøke David, men eg torde ikkje gjere det åleine. I staden sykla eg fobi huset hans i håp om at han skulle vere ute i hagen. Dersom han kom ut, kunne eg seie at eg var ppå veg opp til Eli, som budde nokre hus lenger oppe." (Hentet fra s. 24)

3 kommentarer:

  1. Fin smakebit! Det blir spennende å høre hva du synes om den :-)

    SvarSlett
  2. Forelskelse er herlig :) Takk for smakebiten!

    SvarSlett
  3. Den første kjærligheten.... :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor av ditt besøk hos meg:-)